Στις 13 Ιουλίου 2024 ο Γαβριήλ Χαλεπλής δεσμευόταν προσωπικά, με δηλώσεις του στα ΜΜΕ και μετά το «κραχ» της εταιρείας του Betshop, ότι «πρώτη μας προτεραιότητα είναι να απελευθερωθούν τα χρήματα των παικτών, που δεσμεύτηκαν με την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού εξυπηρέτησης πελατών μας από τις φορολογικές αρχές». Προσθέτοντας πως «δεν περιμέναμε ότι θα κατασχεθεί λογαριασμός παικτών, τη στιγμή που η φορολογική διαφορά δεν έχει τελεσιδικήσει».
Δυο μήνες μετά ο μέτοχος της Betshop ή «B2B Gaming Services» δεν έχει υλοποιήσει όσα υποσχέθηκε δια του Τύπου, μετά το λουκέτο της στοιχηματικής εταιρείας του. Χιλιάδες εγγεγραμμένοι «παίκτες» έχουν αιχμαλωτιστεί περιμένοντας τα χρήματα από τους δεσμευμένους λογαριασμούς τους.
Διαβάστε: Στοιχηματικές: Ντόμινο ελέγχων από την ΑΑΔΕ μετά το κραχ της Betshop
Η πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση προκαλεί ένα βαρύ πλήγμα σε όλο τον χώρο των διαδικτυακών παιγνίων. Η εμπιστοσύνη στις στοιχηματικές εταιρείες κλονίζεται, ενδεχομένως κι ανεπανόρθωτα όσο δεν δίνεται λύση, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς.
Ο πελάτης – «παίκτης» ποντάρει μεν τα χρήματά του, όμως αποδεικνύεται πως το ποσό που υπάρχει στον λογαριασμό του δεν τού ανήκει πάντα. Ο κάθε πελάτης δεν μπορεί να γνωρίζει τα πάρε – δώσε της κάθε στοιχηματικής εταιρείας με τις κρατικές Αρχές. Η διασφάλισή του ως «παίκτης» είναι, πριν εγγραφεί, να διασταυρώσει πως η στοιχηματική εταιρεία έχει λάβει την σχετική άδεια λειτουργίας, κάτι που μέχρι πρότινος αποτελούσε την δικλείδα ασφαλείας. Στην περίπτωση της Betshop, όμως, δεν αρκούσε, όπως αποδείχθηκε.
Το παράδοξο είναι πως για την επίλυση του προβλήματος δεν αναζητείται αυτός που δεσμεύτηκε ότι θα καταβάλλει το ποσό, δηλαδή ο κ. Χαλεπλής, αφού το πρόβλημα το προκάλεσε η εταιρεία του, αλλά επιστρατεύεται η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων.
Βόμβα στον χώρο του…